Garancija najnižje cene
Če po opravljeni rezervaciji v roku 48 ur najdete nižjo ceno od tiste, po kateri ste rezervirali, nas pokličite in priznali vam bomo nižjo ceno.
Garancija se lahko uveljavi za enak termin, enako dolžino bivanja, enako število gostov in enako namestitveno enoto, ki je bila potrjena ob rezervaciji s strani podjetja Hoteli Bernardin d.d.
Garancija najnižje cene se ne nanaša na:
- cene, ki so namenjene organiziranim skupinam,
- cene, ki so namenjene podjetjem,
- cene, ki so namenjene seminarjem, kongresom in sestankom,
- cene, ki so namenjene poslovnim partnerjem in njihovim zaposlenim,
- cene, ki so namenjene specifični skupini gostov in ki niso dostopne širši javnosti.
|
Če najdena cena preko drugega ponudnika ni izražena v € (Euro) valuti, bo družba Hoteli Bernardin d.d. opravila konverzijo v skladu s srednjim tečajem Banke Slovenije med dvema valutama na dan rezervacije.
Garancija se ne nanaša tudi na ostale prodajne in plačilne pogoje, kot so lahko:
- zahteve glede predplačila oz. potrditve rezervacije s kreditno kartico,
- pogoji za odpoved rezervacije,
- pogoji za spremembo rezervacije.
|
Garancija mora biti uveljavljena najkasneje v roku 48 ur od opravljene rezervacije in 72 ur pred prihodom v hotel. Če je bila rezervacija opravljena manj kot 72 ur pred prihodom gostov, garancija ne velja.
Po zaključenem postopku preverjanja garancije s strani družbe Hoteli Bernardin d.d., bo v primeru, da uveljavitev garancije vsebuje vse potrebne elemente, gost dobil pisno potrditev nove rezervacije z nižjo ceno.
V primeru, da je bila rezervacija podvržena 100 % predplačilu, se družba Hoteli Bernardin zavezuje, da bo razliko v EUR,vrnila na tekoči račun, ki ga bo gost sporočil.
V kolikor uveljavitev garancije ne bo vsebovala vseh zahtevanih elementov, bo gost prejel elektronsko pošto z navedbno razloga, zakaj garancija ne more biti uveljavljena.
V primeru, da bi gost želel stornirati rezervacijo, veljajo pogoji, ki so bili potrjeni ob njeni potrditvi. Pogoji se navezujejo zlasti na stroške, nastale zaradi odpovedi rezervacije.
Družba Hoteli Bernardin d.d., ne sprejema odgovornosti za morebitne dodatne stroške, ki bi nastali v primeru odpovedi rezervacije, in si pridržuje pravico spremembe ali preklica garancije najnižje cene kadarkoli in brez predhodnega obvestila.