Predmet razpisa
Predmet
razpisa je oddaja poslovnega prostora v najem v Kampu Lucija z namenom
izvajanja dejavnosti prehrambnega gostinskega obrata - izbira ponudnikov za
gostinski obrat.
Z izbranim ponudnikom/najemnikom
bo sklenjena pogodba o najemu z možnostjo vlaganja v predmet najema, za obdobje
5 let, z možnostjo podaljšanja. Vsa vlaganja v nepremičnino ostanejo v lasti
Hotelov Bernardin d.d., pri tem, da se, za dogovorjeni znesek vlaganj,
najemniku, za dogovorjeno obdobje, dogovorjena najemnina ustrezno zniža.
Na razpisu bo
uspel tisti ponudnik, ki bo s ponujeno najemnino in idejno zasnovo
prenove/vlaganj v poslovni prostor prepričal predstavnike družbe Hoteli
Bernardin d.d..
Predmet oddaje v najem
Predmet oddaje v najem so naslednji poslovni prostori:
Poslovni prostori s številko stavbe 3925 se nahajajo na parcelnih
številkah 5560/0, 5561/0, 5557/1, 5557/2 in 5558/0. Predmet najema se nahaja v
delu stavbe št. 1 – restavracija, gostilna. Poslovni prostori obsegajo: prostor za
opravljanje dejavnosti, skladišče, kabinet, kuhinjo, garderobo, kurilnico,
zaprto teraso in sanitarije v izmeri 637,50 m2,
Ponudniki, ki se lahko prijavijo na razpis
Na razpis se lahko prijavijo pravne osebe in samostojni
podjetniki, ki:
o imajo registrirano
gostinsko dejavnost in se z gostinstvom ukvarjajo že najmanj pet let
o imajo
poravnane vse zapadle davke in druge obvezne dajatve;
o niso v
stečajnem postopku, postopku prisilne poravnave ali likvidacije;
o niso v
postopku prenehanja samostojne dejavnosti (velja za samostojne podjetnike);
Prijava na razpis mora vsebovati dokazila o zgoraj
navedenih zahtevah.
Pogoji najema:
o ponudnik/ najemnik
mora na svoje stroške in svoje tveganje pridobiti vsa potrebna dovoljenja za
opravljanje gostinske dejavnosti. Manjkajočo opremo in drobni inventar za
izvajanje dejavnosti nabavi in namesti najemnik na svoje stroške;
o ponudnik mora
pripraviti osnutek ponudbe, ki jo bo zagotavljal v gostinskem obratu;
o ponudba v gostinskem
obratu, ki je predmet najema, mora zajemati ponudbo primernih hladnih in toplih
jedi ter prigrizkov, izbor sladic in peciva, toplih in hladnih brezalkoholnih
pijač in napitkov;
o prednost bodo imeli
ponudniki, ki bodo znotraj ponudbe zagotavljali tudi smernice zdrave prehrane,
s poudarkom priprave jedi na lokaciji, izborom lokalnih in svežih surovin, raznolikih
jedilnikov za posebne prehranske zahteve in sledili sodobnim trendom v
gostinstvu;
o ponudnik/najemnik
mora zagotavljati prodajne cene hrane in pijače, ki so zanimive za obiskovalce
Kampa Lucija in sicer to izkazuje z najmanj štirimi glavnimi jedmi v dnevni
ponudbi v ravni prodajnih cen ranga samopostrežnih restavracij Interspar;
o ponudnik/najemnik
mora zagotavljati obratovanje gostinskega obrata najmanj v obdobju obratovanja
Kampa Lucija, in sicer od 1.4. do 5.11. oziroma v skladu z uradnim obvestilom
družbe Hoteli Bernardin, d.d.;
o ponudnik/najemnik
mora zagotavljati naslednji obratovalni čas v obdobju od 1.4. do 5.11. (oziroma
v skladu z uradnim obvestilom družbe Hoteli Bernardin, d.d.):
vsak dan, najmanj od 9.00 do 22.00 ure (obratovanje kuhinje od 11.00 do
22.00 ure).
Najemnina se lahko manjša za dogovorjeno vrednost vlaganj. Najemnik nosi vse
stroške ogrevanja, čiščenja, elektrike ter ostalih komunalnih storitev.
Dodatne zahteve naročnika:
o najemnik mora
poskrbeti za odvoz vseh odpadkov, ki nastanejo pri njegovem obratovanju v
prostorih in na lokaciji najemodajalca, vključno z odvozom organskih odpadkov
in odpadnih olj;
o najemnik mora
zagotavljati čistočo in stalno urejenost najetih prostorov, tako v času
obratovanja kot v obdobju, ko Kamp Lucija ne obratuje;
o ponudnik/najemnik
mora izpolnjevati vse zahteve iz veljavnih predpisov, za opravljanje gostinske
dejavnosti;
o v gostinskem obratu
se bodo v skladu z zakonskimi omejitvami in v dogovoru z najemnikom izvajale
prehranske raziskave;
o ponudnik/najemnik
mora pri pripravi idejne zasnove prenove/vlaganj v poslovni prostor upoštevati,
da ni možnosti spreminjanja gradbenega
dovoljenja za predmetni poslovni prostor oz. da idejno zasnovo prenove/vlaganj
v poslovni prostor pripravi tako, da sprememba gradbenega dovoljenja ne bo
potrebna;
o najemodajalec si
pridružuje pravico, da lahko v času trajanja najemne pogodbe preverja najemnika
ali izpolnjuje pogoje razpisa. Neizpolnjevanje razpisnih pogojev je lahko
razlog za odpoved pogodbe.
Način oddaje ponudbe:
Ponudnik mora ponudbo podati tako, da vsebuje:
o navedbo ponujene vrednosti letne najemnine;
o idejno zasnovo prenove/vlaganja v poslovni prostor;
o oceno vrednosti projekta prenove;
o predlog načina zmanjševanja najemnine za vrednost investicije;
o osnutek ponudbe, ki jo bo zagotavljal v gostinskem obratu
z navedbo okvirnih prodajnih cen;
o izjavo, da bo kot najemnik izpolnjeval vse zahteve
najemodajalca iz razpisa;
o dokazila o izpolnjevanju
zahtev iz razpisa.
Rok za oddajo ponudb je 15.2.2019, do 10.00 ure zjutraj.
Ponudbo je potrebno oddati v kuverti s pripisom »ponudba
za najem poslovnega prostora v Kampu Lucija – NE ODPIRAJ« poslano ali
dostavljeno na naslov Hoteli Bernardin d.d., Obala 2, 6320 Portorož.
Ponudnikom bo omogočen ogled poslovnega prostora po
predhodni najavi. Ogledi bodo možni v obdobju od 12.1.2019 do 26.1.2019.
Hoteli Bernardin d.d. si pridružujejo pravico ne izbrati nobenega ponudnika kljub temu, da so bile vse ponudbe primerne in ustrezno vročene.
Kontaktni osebi:
Massimo Božič
kamp.vodja@h-bernardin.si
051 265 464
Andrej Fabiani, direktor tehničnega sektorja
andrej.fabiani@h-bernardin.si
031 742 676