Predmet razpisa
Predmet
razpisa je oddaja poslovnega prostora v najem v Kampu Lucija z namenom
izvajanja trgovske dejavnosti v trgovini Mini Market.
Z izbranim
najemnikom bo sklenjena pogodba o najemu, z možnostjo vlaganja v nepremičnino,
za obdobje 5 let, z možnostjo podaljšanja. Vsa vlaganja v nepremičnino ostanejo
v lasti družbe Hoteli Bernardin d.d., s tem, da se za dogovorjeni znesek
vlaganj, najemniku, za dogovorjeno obdobje, dogovorjena najemnina ustrezno
zniža. Na razpisu bo uspel tisti
ponudnik, ki bo s ponujeno ceno in idejno zasnovo prenove/vlaganj v poslovni
prostor prepričal predstavnike družbe Hoteli Bernardin d.d..
Predmet oddaje
Predmet
oddaje v najem so naslednji poslovni prostori:
Poslovni
prostori s številko stavbe 3925 se nahajajo na parcelnih številkah 5557/1,
5557/2, 5558/0 in 2260/0. Predmet najema se nahaja v delu stavbe št. 3–
prodajalna. Površina dela stavbe je 169,10 m2, od tega uporabne površine
82,70 m2. Poslovni prostori obsegajo: prostor za opravljanje dejavnosti,
skladišče in zaprto teraso.
Ponudniki, ki se lahko udeležijo razpisa
Na razpis se lahko prijavijo pravne in samostojni
podjetniki, ki:
o imajo
poravnane vse zapadle davke in druge obvezne dajatve;
o niso v
stečajnem postopku, postopku prisilne poravnave ali likvidacije;
o niso v
postopku prenehanja opravljanja samostojne dejavnosti (velja za samostojne
podjetnike);
o izpolnjujejo
kadrovske, in ostale pogoje, navedene v razpisu .
Prijava na razpis mora vsebovati dokazila o zgoraj
navedenih zahtevah.
Pogoji najema:
o ponudnik/ najemnik
mora na svoje stroške in svoje tveganje pridobiti vsa potrebna dovoljenja za
opravljanje trgovske dejavnosti. Manjkajočo opremo in drobni inventar za
izvajanje dejavnosti nabavi in namesti najemnik na svoje stroške;
o ponudnik/najemnik
mora zagotavljati obratovanje trgovine najmanj v obdobju obratovanja Kampa Lucija
in sicer od 1.4. do 5.11. oziroma v skladu z uradnim obvestilom družbe Hoteli
Bernardin, d.d.;
o ponudnik/najemnik
mora zagotavljati naslednji obratovalni čas v obdobju od 1.4. do 5.11. (oziroma
v skladu z uradnim obvestilom družbe Hoteli Bernardin, d.d.):
Trgovina: vsak dan, najmanj od 8.00 do 20.00 ure
Dodatne zahteve naročnika:
o najemnik mora
poskrbeti za odvoz vseh odpadkov, ki nastanejo pri njegovem obratovanju v
prostorih in na lokaciji najemodajalca, vključno z odvozom organskih odpadkov
in odpadnih olj;
o najemnik mora
zagotavljati čistočo in stalno urejenost najetih prostorov, tako v času
obratovanja kot v obdobju, ko Kamp Lucija ne obratuje;
o ponudnik mora
izpolnjevati vse zahteve iz veljavnih predpisov, ki so zahtevani za opravljanje
dejavnosti, ki jo bo opravljal v najetih prostorih;
o naročnik si
pridružuje pravico, da lahko v času trajanja najemne pogodbe preverja najemnika
ali izpolnjuje pogoje razpisa. Neizpolnjevanje razpisnih pogojev je lahko
razlog za dopoved pogodbe.
NAČIN ODDAJE PONUDBE:
Ponudnik mora ponudbo podati tako, da vsebuje:
o navedbo ponujene vrednosti letne najemnine;
o idejno zasnovo prenove/vlaganja v poslovni prostor;
o oceno vrednosti projekta prenove;
o predlog načina zmanjševanja najemnine za vrednost investicije;
o izjavo, da bo kot najemnik izpolnjeval vse zahteve
najemodajalca iz razpisa;
o dokazila o izpolnjevanju zahtev iz razpisa.
Rok za oddajo ponudb je 25.2.2019, do 10.00 ure zjutraj.
Ponudbo je potrebno oddati v kuverti s pripisom »ponudba za najem
poslovnega prostora v Kampu Lucija – Trgovina Mini Market – NE ODPIRAJ« poslano
ali dostavljeno na naslov Hoteli Bernardin d.d., Obala 2, 6320 Portorož.
Ponudnikom bo omogočen ogled poslovnega prostora po predhodni najavi pri g.
Massimu Božiču. Ogledi bodo možni v obdobju od 4.2.2019 do 25.2.2019.
Hoteli Bernardin d.d. si pridržujejo pravico ne izbrati nobenega ponudnika
kljub temu, da so bile vse ponudbe primerne in ustrezno vročene.
Kontaktni osebi:
Massimo Božič
kamp.vodja@h-bernardin.si
051 265 464
Andrej Fabiani, direktor tehničnega sektorja
andrej.fabiani@h-bernardin.si
031 742 676